maanantai 28. elokuuta 2017

ONE WEEK IN JAPAN

Vihdoin ja viimein sain käynnistettyä tietokoneeni...

Olen pahoillani, koska en ole kirjoittanut Etelä-Korean jälkeen mitään, mutta siihen on kuitenkin hyvä syy. Japanissa on erilaiset pistokkeet, ja minä en tietenkään ollut itselleni adapteria ostanut, joten jouduin metsästämään sellaisen täältä ja lopputulos oli, että ostin 3 erilaista adapteria ennen kuin oikea löytyi. Pidemmittä puheitta, voisin siirtyä kertomaan teille hieman jotain Japanista.

21.08.2017 saavuin Tokyo Narita International Airportille toisen suomalaisen vaihto-oppilaan kanssa, ja oh boy me oltiin paniikissa. Kun kone laskeutui turvallisesti kiitoradalle, olin samaan aikaan helpottunut, mutta niin kauhuissani kun vain voi olla. Silloin todellisuus iski. Kaikki alkoi vihdoin tuntua todelta...

Mutta en voi sanoin kuvailla, kuinka helpottunut olin kun näin ensimmäisen kerran vastaanottavan klubin RYE jäsenet, sekä toisen Host perheeni Äidin. Lähdimme lentokentältä ajamaan ensimmäiseen Host perheeseeni, joka on aivan ihana, voin kertoa erikseen toisessa postauksessa Host perheestäni. 

Täällä sitä nyt sitten ollaan Japanissa viikko asusteltu, ja voin kyllä rehellisesti sanoa, että rakastan Japania. En haluaisi missään tapauksessa lähteä kotiin vielä, koska olen saanut todella paljon uusia 2770 piirin vaihto-oppilas kavereita, ja he ovat ihan hullun mukavia, joten kyllä olen viihtynyt todella hyvin täällä. Japanin kielikin alkaa pikkuhiljaa tarttumaan mieleeni, ja alan ymmärtämään Japania, joten elämäni rullaa todella hyvin täällä.

Kerron enemmän seuraavissa postauksissa, esimerkiksi ortientaatio leiristä, Tokyosta, arjesta, koulusta sun muusta. Aiheita saa ehdottaa!


Terveisin,

Eerika

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti