lauantai 19. elokuuta 2017

MADE IT TO SOUTH KOREA

Tuntuu hullulta katsoa aikaa vuosi taaksepäin, kun olin juuri aloittanut vaihto prosessin tietämättä, mitä tulee tapahtumaan vai tuleeko tapahtumaan mitään. Tuli tapahtumaan jotain...

Tällä hetkellä istun sängylläni hotelli huoneessa, jonka jaan kahden muun tytön kanssa Soulissa, Etelä Koreassa. Kun katson ulos hotelli huoneen ikkunasta, joudun kysymään itseltäni olenko todella täällä, onko tämä todella totta? Kyllä, olen todella täällä, tämä todella on totta. 

Olen nyt ollut Soulissa kohta kaksi kokonaista päivää, koska lentomme saapui Seoul Incheon Airportille kello 8:20. Suomesta lähteminen oli minulle helpoin asia koko maailmassa, mutta läheisten ihmisten jättäminen Helsinki Vantaa lentokentälle oli minulle vaikein asia koko maailmassa. En selvinnyt hyvästien jättämisestä vuodeksi itkemättä. Itkin kirjaimellisesti silmäni pihalle. Valehtelematta lähtö oli vaikea, mutta kun katson ulos ikkunasta, lähtö oli oikea ratkaisu. 

En voi millään sanoin kuvailla kuin kaunista Soulissa on...



Terveisin,

Eerika

2 kommenttia:

  1. Pidä huolta itsestäsi Eerika <3 ...

    VastaaPoista
  2. Moikka! Halusin tulla kertomaan, että mainitsin blogisi uusimamssa postauksessani täällä:
    http://fiiaelina.blogspot.fi/2017/08/au-pair-vaihto-ja-ulkomaillaopiskelublo.html

    Käy kurkkaamassa ja jos et halua, että blogisi tuolta lyötyy niin kerro siitäkin mulle ja korjataan asia! :)

    VastaaPoista