torstai 8. joulukuuta 2016

WHO AM I?

Viime postauksessa kerroin hieman, että mistä kyseisessä blogissa on kyse. Mitä en kuitenkaan kertonut on, että kuka minä olen. Nyt sitten kerron teille, kuka täällä ruudun toisella puolella kirjoittelee. 

Nimeni on siis Eerika Hintsala niin kuin viime postauksessa mainitsinkin. Asun Pohjois-pohjanmaalla pienessä kaupungissa nimeltä Ylivieska. Täytin juuri 17-vuotta, itseasiassa eilen. Olen osa viisihenkistä perhettä, joka on jakautunut viime aikoina pienempiin osiin, mutta en tunne tarvetta jakaa sitä tänne blogin puolelle, vaikka haluankin pitää blogin mahdollisimman realistisena. 

Oon luonteeltani optimistinen ja idealistinen. Myös läheiset sanoo, että oon huumorintajuinen, mutta en sitten tiedä pitääkö paikkaansa. Multa löytyy myös tempperamenttia, haha. 

En harrasta mitään joukkue lajeja sun muita sellaisia, mutta käyn salilla muutaman kerran viikossa, ja aina silloin tällöin lenkkeilen riippuen säästä. Oon riippuvainen netflixistä ja sen sarjoista, en elokuvista niinkään. Lempisarjat on The vampire diaries ja The walking dead, jos ketään kiinnostaa. Luen myös tosi paljon, siis tosi paljon. Paras kirja, minkä oon koskaan lukenut on Cassandra Claren Kadotettujen sielujen kaupunki romaani, joka on viides osa Varjojen kaupungit kirja sarjasta. Rakastan viettää aikaani ystävieni kanssa, jotka on mulle maailman tärkeimpiä ihmisiä mun elämässä.

Matkustaminen on todella lähellä sydäntäni, joka on myös yksi syy, miksi haluan lähteä vaihtoon ja miksi sinne olen siis lähdössä. 
 
Luulen, että kerroin kaikki tärkeimmät asiat, mitä musta kannattaa tietää. Mutta, jos sulla tulee jotain muuta mieleen, mitä haluat musta tietää niin jätä ihmeessä kommentti. Ja muutenkin jättäkää kommenttia aiheista, joista haluaisitte mun kirjoittavan. 

   
Terveisin,

Eerika 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti